Tisdag. -(måndag)

Gokväll på er, eller egentligen ska jag väl säga godnatt eftersom klockan redan hunnit springa iväg och är kvart i 1 på natten. Vet inte varför men jag har blivit en nattuggla. Har svårt att somna om nätterna nuförtin, men det där går alltid i perioder så det lär gå över om någon dag eller vecka?
Dagen har iaf bestått av att vakna alldeles för sent, städat lägenheten och varit en sväng på gymmet sen umgåtts med Jenny. Benen höll på att vika sig några gånger, inte så konstigt med tanke på hur otränad jag är, haha. Men det är skönt att få röra på sig iallafall. Vill nog inte veta av träningsvärken imorgon, men just nu så känns det somatt jag kommer slippa den, men vi får väl se. ;b

Imorgon (eller ja, senare idag) kommer min efterlängtade Jonte och ska kika på mitt ljud som inte alls vill fungera med min "nya" dator. Haft så rätt länge nu och det är drygt att ha framme gamla datorn och sitta på youtube och ta fram alla låtar så jag hoppas verkligen att han lyckas fixa det där. Sen är det ju bara plus i kanten såklart att få träffa min gamle vän! Inte umgåtts med honom på två år kanske? Så det är verkligen på tiden att ändra på det. Vi var ju trotts allt i princip bästa vänner och umgicks jämt förr.

Nee, nu blir det lite tv sen försöka sova. Måste försöka få ordning på min dygnsrytm igen! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0