Torsdag. -sjuk?

Inte en bra dag idag. Var somsagt med Fredde igår och redan då började jag få lite ont i halsen men tänkte inte mer på det.. Sen när jag kom hem och skulle sova så fuckade magen ur totalt, och halsen ännu mer. Sprungit fram och tillbak på toan hela natten och fått upp nåt slemliknande, fast ändå inte. Har ingen aning om vad det kan vara. Halsbränna fast ändå inte, förkylningsont fast ändå inte, magkramp fast ändå bubblande. Åhh, orkar inte. Det känns som att det ska komma upp hela tiden iaf fast det inte gör det. Konstigt nog så låg jag i fleecetröja och duntofflor hela natten men frös ändå ihjäl. Hade bara 35 i temp, dock tror jag inte på detdär.. menmen!

Jag får bara inte vara sjuk på lördag så jag måste snabbt komma på en lösning på vad det kan vara så jag vet vad jag ska dricka förnått. Ska nog börja med en slemlösande tablett och se om det har någon effekt. Sen är det väl en fördel om jag börjar med mina allergitabletter som jag inte ens börjat äta för detta år!

ähh, hörs sen. Ska rota i medicinskåpet och kolla om jag hittar nått passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0