Torsdag.

Tjenaredå.
Ah, var somsagt i bureå i måndags men inte vart det att någon av bilarna blev fixad, for istället dit och hämtade vatten och träffade Emil som jag inte träffat på fyra år! Kul var det iallafall. :) och grattis till han att han ska bli pappa?! haha tack för informationen som jag allt fick läsa på fb själv!

Igår blev det bio med Jessica, Jenny och Fredrik. Nyaste pirates filmen. Den var riktigt bra men ändå den sämsta av alla fyra, men somsagt, bra ändå! Nu har man fått prova på 3D iallafall.

Hursom, om ett tag ska jag bege mig mot Boliden. Fick mig nämligen jobb ikväll. Sover även över där till imorgon eftersom jag har ett 7-12 pass.
Besiktningen gick nästan över förväntan. Snubben som kollade igenom bilen var riktigt petig men fick ändå bara 2 tvåor, inte så farligt alltså. Hade förväntat mig ännu mer. Varav en grej var en skitsak som jag bara ska plocka bort. Den andra var krängingshämmar stag som måste fixas. Tur jag har mina kära garagevänner som får fixa det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0