Fredag. -hundvakt

Tjenaredå!
Jahapp då har vi förmiddag och fredag. Jag ska nog få tummen ur och städa litegrann och slänga ner lite saker i flyttkartongen som mami kom förbi med. Måste förbi henne i helgen och hämta fler.. Idag är det 3 veckor tills jag får nyckeln till andra lägenheten.. wieho?! höhö.

Nämen jag vet inte riktigt.. Har än så länge inget planerat i helgen men lika glad är jag för det, något lyckas man ju alltid att hitta på. Är ju ledig tills nästa torsdag så jag har en hel vecka på mig att vila upp mig. DOCK ska jag vara hundvakt hela veckan åt Rocky (peters hund) och bara det är nog ett heltidsjobb, haha. En "liten" amstaff/rottweiler valp som har energi till tusen! Men han är så himla gosig så det ska nog gå bra. ;) Är tack och lov inte allergisk mot lillgubben iaf.

Meen, nu har jag ej tid med detta. Ska göra lite annat nu. HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0