Lördag.

Tjenaredå!
Ligger i soffan och har just fetat i mig pizza med Jenny. Men nu verka hon ha slocknat i sängen och jag ska nog ta mig en tupplur i soffan jag med.. Har sjukt ont i magen så ska sova bort lite bakistid tror jag, haha.
Gårkvällen spenderades på dhl med gamla vänner. Sen blev det en krogrunda innan jag, Peter och Fredrik begav oss hem till atorp. Somnade nog kring 4 sen ringde Peters väckare redan vid 10 eftersom han ska till Piteå på firmafest idag. Camilla ringde strax efter och skulle låna Cissi en laddare så dom var snäll och skjutsade hem mig i samma veva.

Vad kvällen har att erbjuda är fortfarande oklart men jag kunde verkligen inte bry mig mindre för tillfället, haha. Ska sova en stund nu sen får vi helt enkelt se vad man orkar göra. gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0