Onsdag.

Jag är så arg att..... Jag stod på mig mer än vanligt men icket. Jag fick samma jävla gubbe som jag hade på mb-vårdcentral. Och han är ju ett riktigt skämt alltså. Han gjorde inte ett skit utan han sa bara att "lite smärta får man ju leva med, du har ju inte dött än".
ähh, skiter i det där. Är bara väldigt less på att ingen tar något på allvar. Har en riktig skitdag när allt ska oturas för mig. Enda grejen som jag haft tur med idag är väl att jag just och pass slapp undan parkeringsböter, wow!

Nepp, ska se lite tv osv. Sover hos mami ikväll för hon ska skjutsa mig till bussen imorgon och sover även över i Boliden då. Hemma på fredag och då är det dax för flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0