Söndag. -sjuk.

Godmorgon, eller nått.. Har legat i sängen hela morgonen och slötittat på tvn. Ska ju egentligen befinna mig på jobbet men jag är dyngförkyld och livrädd att jag smittats av den där "blabla"influensan som går nu.. Hör ingenting på höger öra och den andra har lock. Har sjukt ont i huvudet/nacken, näsa och öron. Höhö ball?! Näfyfan..
Mindre kul att jag vaknade upp och det första jag började tänka på var hur jag ska hinna få klart allt till flytten.. Legat och funderat på vad jag riktigt måste försöka orka göra idag som inte tar död på mig ännu mer och det verkar luta mot att rensa ur klädgarderoberna litegrann. Ska försöka få det klart idag även om det kommer ta mig hela dagen/kvällen att göra det.

Men nu ska jag ligga och ta det lugnt en stund och försöka få tag på mami. Måste planera upp detta! skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0