Söndag.

Hejhej.
Blev en väldigt lugn ikväll för oss igår. Var helt döda så jag och Jenny for en sväng till Bureå sen inväntade vi att Jessica skulle haka på så vi kunde köra Gustafsson 3 tr marathon i Peters lägenhet. Mitt internet hade nämnligen dött hemma så då snodde jag Peters istället när han lix var i Piteå, haha. Vi somnade sjukt sent och steg upp sjukt tidigt imorse. For en sväng till stan och skulle kika på skyltsönda'n men jag och Jenny var på tok för tidigt ute så vi orkade inte stanna kvar till allt startade så vi for tillbaka till atorp och såg film istället.

Kvällen har enbart spenderats med film med Peter och Fredrik till jag tillslut fick skjuts hem och slänga mig i duschen o bli människa igen. Ska ta det vääldigt lugnt nu innan jag lägger mig, vilket blir snart! Ska upp halv 6 imorgon..

Veckans planer:
Måndag: 7-12, skroten
Tisdag: Jonte
Onsdag: Packa,städa
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 7-12, flytta!
Lördag: Flytta!
Söndag: Flytta!

Inte speciellt planerad vecka men det kommer. Jag har minst sagt det jag gör med lägenheten iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0