Tisdag.

Godmorgon.
Inte okej att stiga upp kl 8 på ens lediga dag alltså, haha. Jag och Jenny for till Medle igår och hämtade Peter och sen ville hon hem till mig och sova eftersom hon skulle jobba idag så jag och Peter drog hem till honom och såg film istället. Dumt nog somnade båda i soffan och vaknade inte upp förrän tre på natten. Insåg i samma veva att jag hade Jennys bil så jag fick helt enkelt lov att stiga upp tidigt idag och komma tillbaka med hennes bil, huhu. Men nu är jag uppe iallafall! Vet inte riktigt vad jag ska orka göra men ska försöka att inte somna iallafall.

Dagen lär bestå av att packa en massa. Sen ska vi ner på stan en sväng så jag kan göra lite ärenden på banken. Bland annat så har mitt bankomatkort gått av på mitten så jag måste fixa ett nytt.. Sen blir det att umgås med Jonatan lite senare. Mycket mer än så har jag inte planerat än så länge.

-
alltid skönt att prata ut om saker och ting,
and heey, det verkar ha blivit till det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0