Tisdag. -helgen.

Godmorgon! Vaknade 9 imorse och har sedan dess bara legat och dragit mig, skönt! Ska alldeles strax hoppa in i duschen och bli människa igen sen invänta att Jonatan ringer och säger att han är klar med arbetsintervjun så vi kan dra oss till Jula och inhandla extraljus till bilen.

Vad hände i helgen då? Fredagen bestod att fest hos Peter där i princip alla var utklädda förutom jag, pipen och Jenny typ. Vissa finare än andra, HAHA. Vi for ut på Olles medans alla andra utklädda drog till Toxic.
Lördagen blev man sängliggandes till typ fyra på eftermiddagen sen ta Freddes bil och skjutsa Peter. For först till Vebomark och åt smörgåstårta hos hans mami och "försöka" vara social, haha. Och sen skjutsa han till Bureå och släppa av han på en fest. Tillbaka till stan och plocka upp Jenny och lämna tillbaka Freddes bil sen kom Jessica oxå.
Och sööööndagen bestod av jobb! Haha ja that's it!

Nu måste jag skynda mig in i duschen så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0