Torsdag.

Hejhejhallå.
Sitter nu själv i läggan för första gången på väldigt länge. Skönt må jag säga! Har varit riktigt dålig på att uppdatera här ser jag. Men som ni vet så har jag bott i Peters lägenhet och varit hundvakt åt honom så jag har inte haft "tid" att uppdatera något. Och detta lär blir sista inlägget i veckan för nu är det jobb som gäller resten av veckan för min del.

Ska ta tag i disken här hemma nu sen får vi se om jag orkar fara förbi Peter och hämta grejerna jag har glömt hos honom. Blir en tidig kväll för mig ikväll eftersom jag nu ska åka buss imorgon till jobbet. Börjar 12 men bussen går redan halv 9. :/ Vart ju utvald till testresenär så nu måste man ju passa på att åka medans det är gratis! Någon som är sugen på en Umeå-tripp? ;)

Veckans resterande planer:
Fredag: 12-21
Lördag: 7-17, umgås med peter?
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0