Torsdag.

Chenaredå.
Drog mig till jobbet idag. Trodde aaldrig att jag skulle överleva but I did it! Hade ett 7-17 pass idag och när Peter ringde och väckte mig halv 6 imorse ville jag allt annat än leva. Men jag pallrade mig till bussen iallafall och kände mig faktiskt rätt pigg när jag slutade jobbet, hade då kunnat jobba till 9 ikväll. Dock somnade jag i bussen påväg hem så jag var nog tröttare än jag trodde, brukar ju bli så när man "stannar av".
Känns riktigt skumt att åka buss, det blir precis som på den gamla tiden, haha. Känner mig som en snorunge utan körkort men det är lite mysigt ändå. ;) Tar ju betydligt längre tid och jag måste passa tider osv men det är ju värt det! Dock inte riktigt min grej men man lär sig att anpassa sig efter tiderna.. Man blir såååå "bortskämd" när man har bil alltså..

Kom hem vid 6 och ställde mig vid spisen direkt så jag skulle få i mig nån mat, och nu har jag bara duschat och tagit det lugnt ikväll. Blir kanske att dra förbi Peter senare men vettefan om jag orkar så vi får se. ;b

Haa'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0