Torsdag. -lista.

vem
pussade du sist? peter
tänker du på? robin
är din bästavän? jx3 och c. mina närmsta helt enkelt
finns alltid där för dig? vännerna!
förlåter du aldrig? har tack och lov ingen
pratade du med på msn sist? maami
ringde dig sist? jenny
skrev det 9:e smset till dig? fredrik viklund
önskar du var med dig nu? ingen faktiskt, haha
var din första kärlek? tommy haha

har

du ett förhållande? icket
en bästavän? joda
bra föräldrar? ja
ljugit för en vän? vit lögn
anmäld någon gång? nope
stulit något? nej
gråtit över någon av det motsatta könet? ja
slagit någon av det motsatta könet? oseriöst ja
kysst någon av samma kön? oseriöst på fyllan
varit otrogen? nej
när
var du full sist? två helger sen
hade du riktigt roligt senast? innan jag var sjuk, haha :(
grät du sist? oj, länge sen
skrattade du sist? idag
var du kär sist? länge sen
ska du sova idag? blir en tidig kväll, försöka iaf 
skrek du på någon sist? hm, några helger sen?

vad
har du för mobiltelefon? samsung skittelefon
har du på dig just nu? handduk
lyssnar du på just nu? michael bolton - jack sparrow
vad är din hårfärg? mörkbrunt
är dina framtidsplaner? ååhh
tänker du på just nu? morgondagen... irri..
fick dig att gråta sist? ingen aning, HAHA jo nu minns jag! jonatan! lite roligt dedär..
hatar du mest av allt? inget jag kan komma på nu?
tycker du om din kropp? nehe
får du mest komplimanger för? lyssnar aldrig på dom, så jag vet inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0