Måndag.

Hallåja, då har vi måndag och ny vecka. Har inga planer alls förutom att jobba. Har kommit in i en sovar-period så det är väl det jag ska göra i veckan, haha.

Helgen då? Fredagen blev väldigt lugn. Jobb till 12 sen hem till stan och umgås med Jonatan. Vid 6 drog vi på bio med Dennis och såg Johnny English, väldigt bra faktiskt! Efter det for vi hem till Dennis o fortsatte att se film. Kring 10 skulle Dennis skjutsa nå fyllisar så jag och Jonte bestämde oss för o dra hem till han o se true talent istället.
Lördagen bestod av jobb mellan 7-17 och sen fort hem och slänga sig i duschen för o sedan dra till hamn på födelsedagsfest x2, och efter det olles.
Yep, det var min helg. Gårdagen finns det inget o säga om. Sov, såg film, sov lite till, jontes mamma kom och hälsade på sen sov jag lite mer haha! Slänger kanske upp bilder sen.. Har inte själv tittat på den eftersom kameran är hos jessica men..

Nu strax ska jag iaf bege mig till Boliden och försöka arbeta litegrann. Förmodligen det enda värda jag kommer att göra, tjiing!

Veckans planer:
Måndag: 16-21
Tisdag: 16-21
Onsdag: Ledig!
Torsdag: Ledig!
Fredag: 12-21
Lördag: 06.45-17
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0