Måndag.

Chenaredå!
Överlevde dagen, knappt but I did it! Sov endast 3 timmar inatt och jag kan nog med säkerhet säga att jag har feber. Nått fuffens ligger i kroppen, för som plus i kanten så har jag så otroligt sjukligt ont i axeln/armen oxå. Men det är ju nåt i stil med höften så jag behöver inte "oroa" mig iaf.. Kul äre inte! Tur jag är ledig imorgon så jag kan försöka vila upp mig. Synd bara att jag inte har någon hemma som tar hand om mig. ;)

Ne men jag ska försöka göra en rätt tidig ikväll idag. Morgondagen kommer att bestå av tvätt (tror jag?) och dra en sväng på stan med Jenny. Sen ska jag dra mig till Robin så han får kika på min förarstol, den sitter nämnligen inte fast, haha. Har vi tur så är det bara några skruvar som fattas, och i värsta fall så måste jag köpa ett fäste men det återstår att se imorgon!

Ska ta och spela lite sims och nöta lite låtar och invänta på att Peter ringer och fördriver min tid litegrann. Godnatt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0