Måndag.

Hejhej hallå.
Har inte riktigt haft tid att uppdatera här så det lite dåligt om sånt.
Sitter iaf hos Jonatan nu ensam och vet inte riktigt vart han har tagit vägen, men han for tidigt imorse så förmodligen på nått möte eller så. Och jag ska börja bege mig till Boliden och försöka vara duktig. ;b har megaont i höften och pillrerna har jag hemma så dom kan inte hjälpa mig lite på traven heller..
NEPP, nu drar jag!

Veckans planer:
Måndag: 12-21. jenny fyller år
Tisdag: camilla fyller år
Onsdag: ärenden
Torsdag: 12-21
Fredag: 7-12
Lördag: 7-17, födelsedagsfest x2
Söndag: slappa!

skönt med en rätt oplanerad vecka! förövrigt sista gången jag dricker på lördag på ett bra tag. toppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0