Onsdag.

hejhejhallå.
Min "helg" börjar gå mot sitt slut, tack och lov börjar jag inte förrän vid 12 så jag har iaf sovmorgon imorgon. Är nu hemma i lägenheten själv dessutom, wooow. Känns konstigt må jag säga, haha. Sitter bara och grubblar över min nya lägenhet såfort jag kommer hit. Rätt dåligt tecken va? Tur att det bara är 2 månader kvar tills jag flyttar då! Och för dom som missat eller bryr sig så blir det Jenny som flyttar in i min lilla lägga, haha. Kommer säkert kännas som att man kommer hem till sig själv nu när man faktiskt bott här i lite över två år.

Har redan hunnit bli galen över att inte ha några pengar på telefonen. Fick slut på dom i lördags och sedan dess har jag inte fyllt på och kan inte göra det heller. Om man åtminstone hade gratis sms, men icket. ;b haha. Nu vet ni iaf varför jag inte svarar, det beror inte på att jag dissar iaf. ;)

Nee nu ska jag fortsätta vara duktig o småstäda litegrann. Haaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0