Söndag. -gonatt!

Uscha, klockan springer iväg så sjukt fort.. Klockan är redan halv 12 och det är verkligen sovdags för min del. Är inte trött men jag har som inte så mycket till val. Väckaren ringer om sex timmar så det är bara krypa ner. Ska se lite tv och hoppas på att sömnen inte är alltför långt bort.
Tråkigt nog ska jag köra finforden imorgon, huhu. Vill börja köra med goffen så jag lär mig hur den funkar. Är som så inkörd på min lilla fåård att jag känner mig sjukt ovan. Men eftersom jag inte fixat någon försäkring på golfen än så är det säkrast att ta forden. Ska fixa detdär imorgon om jag kommer ihåg det!

ähh, snackar bara massa strunt. Sängdax nu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0