Tisdag -mys.

Haft en mysig hemmakväll med mig själv. Väldigt skönt må jag säga dom få gånger jag tillbringar tid med mig själv. Har fortfarande inte tagit mig in i duschen men jag har iallafall fixat ögonbrynen och färgat dom, och trixat till naglarna litegrann.
Äntligen hittat lite ny musik att nöta sönder oxå. Att jag aldrig kommer lära mig att sluta lyssna på en låt på repeat, det går bara inte, haha. Lyssnar säkert på samma låt 30 gånger om dagen, om det mer ;D

Klockan tickar och det är dax för mig att hoppa in i duschen, seg som vanligt. Sova lär jag inte göra förrän om några timmar. Känns som att min "kvällssjuka" blir bara senare och senare. Tur att jag tar mig upp när jag måste iaf.
men Godnatt till er andra som förmodligen lägger sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0