Tisdag.

Chenaredå.
Sitter hemma i läggan just nu. Råkade somna i sängen i dryga timmen sen dess har jag bara suttit här. Men ska nog ta tag i mitt liv och slänga på mig en ansiktsmask och hårinpackning osv.. Sköönt! Har inte gjort nå vettigt alls idag förutom att byta däck på bilen. Annars har det varit serier osv som roat mig idag..
Helgen gick igenom smärtfritt iaf, haha. Nämen det var väl rätt lugnt på jobbet. Alltid mer att göra än på veckorna men ändå. Fick mig även i säng i tid i lördags vilket jag annars aldrig brukar lyckas med, härligt!
Tog på mig lite extra jobb igårkväll så jag var dödstrött igår när jag kom till stan men lyckades ändå somna sent som vanligt, ujuj. ;s

Nepp, dax att börja göra något :) Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0