Torsdag.

Hallåja.
Torsdag idag och min sista lediga dag framtill tisdag. Har inte så mycket planerat förutom att jag ska iväg till mamma vid 2 sen ska vi dra och köpa nya vinterdäck till min bil. Gick rätt dåligt för mig i tisdags när jag for till Bureå och skulle byta. Hittade inte åt mina bultar och ett däck hade punka, wiiehoo. Sen är dom riktigt värdelösa dom jag har nu. Har knappt nå dubbar och är alltmänt slitna så jag behöver verkligen nya. Så det är väl vad jag ska roa mig med idag, håller även på att tvätta sen ska jag väl kanske försöka städa litegrann. Vi får see..

Blir tyvärr inga bilder från i helgen för det tar så sjukligt lång tid att ladda upp dom så det har jag inte riktigt tid eller ork med..

drar upp nästa veckas jobb redan nu för jag gissar att det inte blir mycket datorsittande resten av veckan..

Vecka 42
Måndag: 7-12, födelsedagsfika hos jonte
Tisdag: möbelaffärer med jenny, tvättid
Onsdag: 16-21
Torsdag: 12-21
Fredag: 7-16
Lördag: ?
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0