Torsdag. -dyrt

Uschha, inte billigt med bil och allt vad det innebär. Tur att jag har världens bästa mamma som erbjuder julklappar i förväg. Så nu har jag fått mig både vinterdäck och en kupévärmare idag i julklapp. Senare kommer extraljus till bilen oxå. Precis vad jag behöver dessutom! Känns riktigt bra, fick en kamera tidigare innan jag drog utomlands så jag har bara fått värda saker detta år.
Tycker att det är lika bra o få sånt när man väl behöver det istället för o få allt på en o samma dig i slutet på december när det lix är för sent med sånnadär vintergrejer.

Har just slängt in tvätten i torktumlaren och ska dammsugarn nått varv genom lägenheten innan jag ger upp för idag. Blir nog en rätt tidig kväll för mig skulle jag tro. Ska nog mest bara slappa ikväll! "taggar upp inför helgen". ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0