Torsdag. -impulsköpt

Godmorgon. Har inte varit vaken mer än drygt en timme så jag tog en rejäl sovmorgon idag. Schööönt vare.
Dagen består inte så mycket mer av än att Jessica dyker upp snart. Måste förbi mamsen och hämta min bankdosa så jag kan betala räkningarna och sen blir det att fara och handla lite smått.

For ju iväg och kikade på golfen igår och det blev minsann ett köp. Dock ska jag inte hämta den förrän ikväll. Så nu har jag fått min efterlängtade bil även fast jag nu på senaste tid kunnat tänka mig en audi oxå. Så nu är jag jobbigt nog ägare till två bilar. Hoppas att fååården försvinner snabbt, vilket jag tvivlar på men vi får se!


Bild tagen från blocket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0