Fredag.

HEJHEJHALLÅ! Det var visst två veckor sen jag skrev här senast, huhu. Men nu är jag tillbak!
Som dom flesta vet så drog vi ju till turkland med inte världens tur kanske, 3 av 4 vart sjuka, haha. Jag är fortfarande inte på topp men det tar väl sin tid. Bilder osv lägger jag väl upp senare när det finns mer tid.
Ska alldeles strax bege mig till Boliden och starta upp jobbarhelgen. Sover där inatt och kommer hem vid fem-snåret imorgon. Mormor o morfar är på resande fot så jag får huset för mig själv, not fun!

Annars har det väl som inte hänt något. ELLER joda! Sa upp lägenheten för en halvtimme sen och skrev sedan på ett nytt kontrakt. FINALLY!

men nu har jag inte tid mer. Lär inte bli något mer skrivande i helgen heller för direkt jag kommer hem har jag fullt upp med bilkurra osv innan jag måste skalla kudden inför ännu en arbetsdag, såååå. Vi hörs nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0