Måndag. -nyttig'are

Jahapp, då var det kväll igen. Och kvällsmänniska som jag är så skulle jag lätt kunna städa hela lägenheten nu. Har haft tid för det hela dagen men orken har inte funnits, förrän nu. Meeeen, jag måste hoppa isäng direkt för väckarn är ställd på klockan 6 imorgon! Känner mig inte det minsta trött men jag må ju prova på min egna säng oxå. Har inte sovit i den sen helgen så det är högtid för det nu! det är väl rätt sköntl att sova själv, ibland.. sällan...

Har försökt hålla mig borta från onyttigheter men Jessica lyckades förstöra det för mig ikväll så nu har jag fått i mig lite godis ändå. Men ähh, jag är då på bättringsvägen iaf. Ätit myyycket mer frukt nu dom senaste dagarna än vad jag gjort på flera månader. Nu gäller det bara att det håller i sig. Har säkert vitaminbrister i massor så nu gäller det att ta igen lite.

NEPP, detta går icket. Får inte hitta på mer ursäkter för o slippa sängen. Nu är det dax att lägga sig o försöka få tvn att sömna in en. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0