Onsdag.

Halloj.
Lugna gatan hära! Ska sakta men säkert börja rensa ut lägenheten litegrann på skit som man alltid sparar på sig under dom få år jag bott här. Sen även hoppa in i duschen innan jag ska plocka upp Camilla och dra en raggarsväng på solbacken.

Blir så sjukt trött av dethär vädret, går mest hela dagarna som en zombie och orkar inte riktigt hänga med. Men inatt fick jag rätt många timmars sömn så det finns hopp för mig! Dock somnade jag i Jonatans soffa och vaknade inte förrän 8 imorse och hade småpanik över att jag inte riktigt visste vart jag var. Men det löste sig ju tillslut, haha. Förflyttade mig till sängen och sov till 10 sen skjutsade jag iväg honom på jobbet och begav mig hemåt. :)

Nepp, dax att starta rensningen! Haade.

Vill tillbaaaaka till värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0