Söndag.

Ja, då har vi söndag igen då. Helgen har gått alldeles för fort och jag har inte riktigt hunnit med. Men kul har vi haft! hehe. Dagen igår var ju kanske inte på topp, men senare mot kvällen vart det betydligt bättre. Börjar förmodligen bli gammal nog för o bli megabakis. Sånt som jag alltid slapp förr, men icket nu längre! Dock så blir jag alltid mindre bakis sista dagen om jag har gjort en 2-dagars. Konstigt? Ja!

Fredagen var det inflyttningsfest i hamn sen ut på Olles och igår satt vi hos Pipen i stan sen ut på Olles. Dessutom gick jag hem igår helt själv. Måste vara första gången sen jag flyttade till Morön, haha. Hade ingen jacka på mig heller så jag blir säkert dyngsjuk, menmen sånt som händer! Kunde fått skjuts men var så tjurig så jag skulle gå.

Nu kom camilla så det är dax o vara social. HAADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0