Tisdag.

Cheeeeeenaredå.
Rätt nykommit hem från Boliden. Jobbade till 5 sen blev det min efterlängtade röding till middag, gootti! Sen dess har jag bara kört hem till stan med släpet som jag behöver imorgon. Hatar att jag inte har kula på bilen.. Aja, använder den ju inte så mycket men nu tog jag morfars bil och släp till stan och ska behålla den till imorgon eller på torsdag. Fick ett sms från Mio igår om att min soffa har kommit så nu ska jag ta och hämta den imorgon. Och i samma veva kommer Andreas och hämtar min soffa. Enligt han "måste" han ha den så skön som den är, men aack så fel han har, haha. Men han har ju typ bott i den så han får väl tycka det då.
Men nu ska jag faktiskt få tummen ur och städa. Jaaaaavet hur länge jag har sagt det men nu ska det verkligen bli av! Orkar nog inte vara så noga men bättre ska det se ut iallafall. ;b

Veckans planer:
Måndag: 7-12
Tisdag: 7-17

Onsdag: Sälja gammsoffan, hämta ut nya
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 7-12
Lördag: Fest
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0