Tisdag.

Hejhejhallå.
Mitt humör är fortfarande okontrollerat så om nån jävel (huhu ursäkta) vet vad det kan bero på så snälla berätta. För allt är egentligen på topp för min del, vad jag vet, men ändå är jag så sjukt negg den senaste veckan. Krånglar till problem som inte ens är problem osv.. Ja ni fattar!
Jag har nu iaf varit förbi Jonatan som jag råkade ställa till problem med i lördags (enligt mig), men han har inga motgångar alls med mig så det är jag som inbillar mig igen, haha duktiga caroline.

Nu är jag iallafall hemma och tror att jag ska fortsätta ta tag i garderoberna. Man samlar på sig alldeles för mycket skrot genom åren. Och jag är inte det miinsta trött så att lägga sig o sova finns inte ens med på kartan. Vilken tur för mig att jag är ledig imorgon då. Byter gärna med någon som är morgonpigg men kvällstrött. Går inte riktigt ihop med jobben att fixa och dona på kvällarna. Som tur är jobbar jag bara kväll i veckan så nu klarar jag mig iaf. Men nästa vecka blir det andra bullar..

ähh, ska sätta igång nu. Kan hända att jag slänger in ett inlägg senare igen.
Förövrigt, tooooooknöter sönder Moa Lignells låt. Hur bra är inte hon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0