Onsdag.

Tjenaredå!
Sitter och gör något väldigt dumt just nu, nämligen färgar håret. Jag som har varit så duktig hur länge som helst och inte färgat håret, har nu bestämt mig för o bli ljusare och därmed bleka håret. Sagt och gjort, här sitter jag nu. Men jag har tänkt ha ljusare nu till sommarn så jag ska verkligen försöka hålla det med. Men det borde jag klara av eftersom jag varit så duktig över ett år nu, haha! Dock vet jag inte hur många blekningar jag behöver, men jag startar på två så får vi se hur det artar sig.

Aja, nog om håret. Dagen då? Har jobbat till fem idag sen drog jag och Jenny på solbacken och gjorde några ärenden och efter det drog vi till Bureå. Mja, det är väl vad min dag har bestått av. Ska sitta klart verkningstiden sen hoppa in i duschen och bli människa igen, sen invänta Andreas som kommer hem från Kiruna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0