Söndag.

Jobbarhelgen är nu avklarad och det har gått riktigt bra. Tempot har sänkts en del på sistone så nu är det äntligen inte lika mycket stress. Gått riktigt fort har det gjort, och veckan kan man ju se fram emot eftersom jag bara jobbar tisdag, onsdag och torsdag. Wiieheei!
Hann i princip bara komma hem från jobbet idag så trillade det in lite folk för bingo-mys! Gamm-tanter/gubbar eller vadå, JAJEMÄN! Men vi trivs. ;) haha. Har som blivit standard att dra ihop ett gäng och spela bingolotto. Efter det blev det även hockey och i förlängningen drog alla hem till sitt och jag satt med hjärtat utanför kroppen. Hockey är verkligen inte nyttigt för hjärtat alltså, haha.

Men nu är det dax att springa runt och göra lite nytta innan jag intar sängen med min kära bok som jag snart (tyvärr) läst ut. Hoppas även på att Andreas hör av sig när han slutar jobba för det börjar vara nån dag(ar?) sen vi hördes av. Toooorsdag, toordag koomsi! Hehu ja som dom flesta förstår så kommer han hem då.

Nämen nu är det slut på skitsnacket. Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0