Söndag. -blöh.

Halloj!
Söndag idag och jag mår precis som jag förtjänar. Dock lite ångest sen igår, kanske onödig känsla idag men det må vara. Blir nog väldigt lite gjort idag, vill hitta på något men orken finns bara inte där. Tur att jag har världens bästa vid min sida iallafall.

Mjaa, har inte så mycket mer att skriva. Tomt i huvudet, hehu. Ska fortsätta se det världelösa marathon-programmet på tvn i brist på annat att göra. Måste försöka piggna till så jag orkar hämta min bil i hamn senare, och även mina glasögon. Gaah, så dumt att jag glömde dom igår!!

Veckans planer:
Måndag: Fixa extraljus på bilen
Tisdag: 6månader med andreas, jobb 16-21
Onsdag: 16-21
Torsdag: Köpa nya glasögon(?)
Fredag: 12-21
Lördag: 6.45-17
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0