Måndag. -10 dagar.

Hallåja!
Måndag idag och äntligen en ledig dag! Blir rätt intensivt nu innan jag far utomlands. Helgen rullade på fort iallafall. Lite strul på lördagen när vi var en "man" kort och alldeles för mycket att göra men vi tog saken i egna händer och fixade upp det så söndagen blev riktigt bra och med mycket skratt. Har säkert hört "gangnam style" tusen gånger nu, med live dans till, haha. Efter jobbet har jag myst med mamsen båda dagarna, försökt sticka litegrann men har som lämnat över det till mamma nu, hehu.
 
Nee, ska slänga mig i soffan med kollegieblocket och ringa till Camilla och få fram nå kloka ord om min psykologiuppgift så jag senare kan fortsätta tvätta. Höörs!
 
-
Två skoldagar och fem jobbdagar kvar. Gaah, låt det gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0