Torsdag. -plugg.

Hallåja!
Vaknade ovanligt sent idag så jag har hittills inte hunnit med så mycket. Slängt i mig lite frukost, duschat och nu har jag suttit och knåpat lite på psykologiuppgiften. Låångt ifrån klar men jag har hunnit få ner lite text som stöd för det jag senare ska skriva. Hade tänkt lägga det åt sidan en stund och påbörja min andra uppgift istället inom vård och omsorgsarbete.
Planerna idag är att springa på stan med mamsen, men hon har inte svarat på smsen på flera timmar så jag undrar riktigt vad hon håller på med, får nog ta ut skruttbilen och köra till henne sen..
 
Nepp, måste fortsätta så jag får något gjort idag.
 
Helgen:
Fredag: 11.45-21
Lördag: 7-17
Söndag: 06.45-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0