Lördag. -Luleå.

Hallåja!
Dax för mig att hoppa in i duschen alldeles strax så man slipper stressa senare. Vi ska ju somsagt iväg till Luleå och umgåsa! hehe. Känner mig riktigt pigg oxå, vi får väl se hur länge det håller sig.. Andreas låg o sov när jag kom igår så väckte upp honom och han var döendes, så vi gick direkt o la oss och somnade inte långt efter det så det blev en tidig kväll igår ändå! Vaknade just innan hans väckare gick igång vid 6 imorse sen fortsatte jag att sova när han drog. Sov till 9 och sedan dess har jag hunnit en sväng på Solbacken med Jenny och pratat bort massa timmar i telefon. Men nu är det somsagt dax för ett ryck!

Japp, det var min mindre intressanta uppdatering. Skriver kanske imorgon igen och jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så det kanske kommer upp  några bilder här. Det är minst sagt på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0