Onsdag.

Gokväll!
Sitter som en dösill i soffan just nu men ska få tummen ur och hoppa in i duschen så jag kommer mig ett steg närmare sängen. Jag är nämligen dödstrött. Jag och Andreas fick ett ryck och vaknade strax efter sju imorse och har sedan dess gjort massa saker med Fredde på köpet. Och efter det drog jag till Boliden på möte och lite jobb. Såfort jag satt mig på bussen och började slappna av så kom tröttheten i samma veva, och sedan dess har jag varit trött även fast jag tog en prommis hem. For även iväg till Bureå en sväng och hjälpte Jenny att städa ur bilen.

Men nu är jag somsagt hemma och ska hoppa in i duschen sen bege mig till Anderstorp och förmodligen direkt sova, möjligtvis kanske läsa lite ur boken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0