Söndag.

Hallåja!
Blev aldrig att vi for till Luleå för det kom lite förhinder, så vi får ta det en annan helg helt enkelt. :) Dock var gårkvällen riktigt skum alltså, haha fattar ingenting. Menmen, trevlig var den iallafall. Just nu sitter jag och Jenny och nöter Carlifornication men efter detta avsnitt så ska jag packa ihop lite sen ska vi bege oss till Jenny istället. Sover över där till imorn eftersom vi lix ska upp samtidigt så vet jag med säkerhet att jag tar mig upp i tid, haha.

Måste se till o ha fullt upp tills på onsdag så tiden går fortare. Sjukt hur man kan sakna en person när det egentligen bara var två dagar sen sist man sågs, hehu. Men det är bra att vara ifrån varann, bara inte såhär i början. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0