Söndag.

Hallådär!
Har just kommit mig ut ur duschen och är hemma för första gången på flera dagar, haha. Men ska bara blåsa håret nu sen ska jag och Jenny iväg och handla innan vi beger oss till garaget i Bureå. Ska städa ur bilen o fixa litegrann..
Jag och Andreas var iväg till Bygdsilium idag och bytte bort hans Cheva till en likadan bil som jag har fast kombi så han ska slippa tanka bilen varannan minut. ;) Annars i helgen så har det väl varit lätt lungt.. Smådrack i fredags och igår tog vi det väldigt lungt, sov mest hela kvällen och var osocial haha.

Meeen, nu har jag icket tid med detta! Ska börja dra mig nu efter jag blåst håret.
Blir nog inget mer skrivet innan tisdag iaf. Jobbar delat imorgon sen ska jag umgås med Andreas innan han drar tillbaka till Kiruna och sen även besikta morfars bil i Norsjö. Såååå då vet ni mina planer. HA'DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0