Söndag. -helgen.

Söndag idag och helgen är inte långt ifrån över.. Årets lugnaste helg för min del. Har inte gjort ett skit och bara njutit av att göra ingenting (vilket jag annars aldrig brukar göra), riktigt skönt faktiskt. Fredagskvällen bestod av att umgås med Jessica och bara ta det lungt i soffan. Och igår var jag med Jenny och Camilla. Även då blev det soffhäng och en sväng förbi hennes pappa.
Hittills idag har jag hunnit ta en mycket skön promenad med Jenny över den "nya" bron som jag inte ens har varit i närheten av tidigare. Nu ska jag helt klart börja gå till Atorp mer. Så ovärt att ta bilen när det är så pass nära. Ännu bättre att bron är nästan just nedanför mig och på andra sidan ganska nära Andreas! så nu är det färdiglatat för min del..
Ska slappa en liten stund till sen ska jag stöka bort lite härhemma och dona på i skogarderoben som jag inte tog tag i tidgare i veckan. Ska fortsätta leta efter saker som jag alltid slänger in i garderober men som jag aldrig använder så jag kan rensa litegrann.. Har onödigt mycket grejer.

Sen blir det middag hos mamma osv! Hon fyller ju år idag oxå. Grattis mamma <3

Saknar håret och sommarn!!!
dax att fixa en frisstid kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0