Tisdag.

Gokväll.
Hade mest bara tänkt skriva att jag lever. Min lust för o blogga har verkligen dött ut och jag vet inte vad jag ska skriva. Blev aldrig att jag for till Norsjö och besiktade bilen, morfar kom hem från lassa igår så han for själv. Istället vart det fikatime på Stigs med Andreas, David och Palle och efter det lite ärenden på lassa. Pussade Andreas hejdå för i veckan och drog iväg till mami o käkade middag och tillsist umgåtts med Jenny. Yep, det var min dag idag..
Klockan börjar bli en hel del så jag ska kasta in handduken och lägga mig och läsa en stund innan jag somnar. Ska försöka att inte vända på dygnen så mycket. Är konstant trött nuförtin och det har blivit så mycket annat nu när jag börjat om med mina piller. Förhoppningsvis går det över fort!

Nepp, dax att dejta sängen nu. Sover hemma och själv för första gången på en vecka, huhuuuu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0