Fredag.

Chenaredå!
Gjorde visst en luring när jag skrev ut hur jag jobbade idag. Var bombsäker på att jag skulle sluta tolv men ack så fel jag hade! Mormor fick mig visst o inse att jag skulle jobba till fyra och inget annat, haha fan. Menmen nu är det gjort. ;) Nu gäller det bara att få tummen ur och hoppa in i duschen, vilket jag har bestämt mig för o göra direkt efter jag skrivit klart detta. Ikväll vankas det fest på anderstorp hos Fredrik och sen blir det ungång!
Drar även upp nästa veckans jobb när jag lix har schemat här liggandes brevid och att jag knappast kommer orka göra det senare i helgen!

Veckans jobb:
Måndag: 7-17, lönesamtal
Tisdag: 16-21
Onsdag: 16-21
Torsdag: Ledig!
Fredag: 12-21
Lördag: 06.45-17
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0