Lördag. -lurendrejerier

Chenaredå!
Nu är jag äntligen tillbaka på topp igen, nästan iallafall. Har bara lite huvudvärk. Dagen och helgen hittills har iaf varit riktigt lugn. Blir en lugn kväll ikväll med bowling osv.
Just kommit ur duschen så nu ska jag ta och ringa Fredrik o höra vart han håller hus så jag kan komma med gammdatorn så han kan omformatera den.

Förövrigt så kom jag på ett skitbra praaank igår mot Fredde och Peter. HAHHAHA så jävla roligt. Trodde faktiskt inte att dem skulle tro att det var jag som gjort det men Fredde ringde senare på natten och frågade och självklart blånekade jag till alltihop. Dock verkar dom nästan ha gått på det eftersom Fredde skulle till Peter idag och kolla upp grejen med varann. ;) Hehehehe. Nu får vi bara se hur länge det håller.. Hoppas iaf inte att dom får veta vem som ligger bakom det, men med min dåliga ljugningsteknik så lär jag faila rätt fort.. Aja, kul är det iallafall! =D

Nepp, dax att slänga på sig nå kläder och ringa några samtal och göra sig redo med någon middag osv. Sen blir det somsagt discobowling ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0