Måndag.

Halloj!
Jenny drog just efter ett Jersey shore marathon sen klockan 1 idag, hehu. Vi hann nästan se klart hela säsong 4.. ojoj, inte många avsnitt kvar! Ögonen börjar faktiskt kännas rätt tung men det kanske inte är så konstigt? Har ju varit vaken ett bra tag eftersom jag jobbat idag osv. Har även varit förbi Peter och hämtat ut min skiva som han bränt ut åt mig så nu har jag äntligen lite ny musik att lyssna på. Även Jessica ska fixa en ny skiva åt mig så det blir perfekt. ;)

Planerna innan läggdax är att slänga sig isäng och sola en stund medans jag skitsnackar med Jessica sen ringer väl Peter så småningom och pratar mig till sömns, haha.

Yep, thats it for now. Haa'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0