Onsdag.

Haaalloj!
Vaknade upp och inser att halsonten bara blir värre och värre. Andas genom näsan är omöjligt och huvudvärken tränger sig på mer och mer, ball! Men nu är det färdigklagat. ;)
Ska börja med att plocka undan lite härhemma sen slänga mig i duschen och sedan hämta upp Jenny för o fara förbi Fredrik och lämna min dator och sedan göra nå ärenden. Senare blir det nog att umgås med Jessica innan jag kastar in handduken och säger godnatt. Måste försöka sova tidigt ikväll eftersom jag jobbar delat imorgon.

Resterande av veckans planer:
Onsdag: Fixa datorn, ärenden, jessica
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 7-12, fest
Lördag: Jersy shore-marathon! sen ?
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0