Onsdag.

Halloj!
Kommit hem från jobbet för drygt en timme sen. Har bara hunnit få i mig kvällsfika och kikat runt här lite. Blir nog snart sängen för min del så jag inte sover bort hela morgondagen. Camilla ska komma hit och umgås litegrann på min lediga dag! Planerna för imorgon är att vi (iaf jag) ska möblera om i vardagsrummet. Känner mig inte nöjd med hur jag har det nu så ska prova ha det på ett annat sätt o se om det blir bättre. Sen får Camilla i projekt att sätta upp min klocka på väggen, hehu. Men hon har just gjort det hos henne själv så det kommer nog gå bra. ;) Är jag riktigt ambitiös så kanske det kommer upp några bilder på lägenheten så ni får se hur jag har det. Är ju inget speciellt och dom flesta vet väl som hur det ser ut här, men tack och lov är det skillnad för gamla lägenheten iallafall, nya möbler osv! Nu är det bara en säng, byrå och köksbord/stolar som jag skulle behöva!

Någon som vet om "piercing-julia" fortfarande håller igång? Skulle verkligen behöva få tag i henne men vet inte om hon arbetar med sånt fortfarande. Märkte idag efter jag kom ut ur duschen att min ena "plopp" (hehe fina namn) till pieringen har sprungit iväg och förmodligen hamnat i avloppet, buhuhehu :( Lösningen på det blev att använda en tungpiercingskula som är tusen gånger större, haha. Ser sjukt ut men nu sitter den iaf! Ilandsproblem egentligen..... Skrotnisse är mitt andranamn, JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0