Onsdag. -jobb.

Hallådär!
Onsdag idag och här sitter jag och gör ingenting.. Har just diskat och nu sitter jag och väntar på bättre tider, typ haha. Lite drygt att börja jobba klockan fyra, man sitter som bara och väntar..
Funderar mer och mer på jobb i stan, har nu gått in på en hemsida där man kan ansöka och det enda som fattas för mig att göra är att trycka på "skicka", frågan är bara om jag gör det, haha. MEN, jag måste om jag nångång ska ta mig till stan. Problemet nu är att jag är mest inställd på att få jobba natt, vilket jag kan glömma framtill jag har mig en utbildning. Men chefen har lagt mig som intresse för kursen så finns det plats så kommer jag börjar plugga. Det är minst sagt på tiden att det händer någonting.

Nee, nu orkar jag inte skriva mer. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0