Onsdag.

Hallådär.
Ligger nu i soffan med paltkoma. Åt nog lite för mycket, hehu. Risken är väldigt stor att jag somnar oxå.. Somnade kring 5 imorse, iiiiiiiiinte bra!
Blev väldigt lite bus igår, haha. Gick inte så bra för oss att hitta något att åka med så när Johan hade plockat upp mig så for vi bara ut o körde bil istället. Fredde gav upp först sen börja vi andra ge vika oxå så vi drog hem och såg film istället. Och som vanligt så börjar jag och Peter prata som mest när man lagt sig för o sova så det blev på tok för sent inatt och upp rätt tidigt. Så jag kommer nog ta en liiiten tupplur.
Drar upp veckans planer även fast halva veckan har gått och jag knappt har några planer alls, haha!

Veckans planer:
Måndag: 7-12, lappvattnet
Tisdag: 7-12, 16-21, umgåtts med pojkarna
Onsdag: Peter, slappa, Jenny
Torsdag: 7-12, 16-21
Fredag: 7-12
Lördag: ?
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0