Söndag.

Hallådär.
Blev ingen bowling igår så jag Camilla och Jessica tog det lugnt hemma hos mig istället. Kom isäng alldeles försent ändå så jag sov till ett idag. Lär få alldeles för lite timmars sömn inatt men det är bara härda ut mina 5 timmar på jobbet imorgon. Måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet nu alltså..
Idag har det då inte hänt ett skit och det är väl så dagen kommer sluta med. Ska väl förbi Peter senare och bränna ut en ny skiva till bilen och Fredrik ska kanske orka fixa min dator idag.. That's it.

Fortsatte på mitt prank igår mot Fredde och det roligast av allt var att jag fick höra att det var det enda han snackade om på festen hemma hos honom igår, HAHA! Har inte fått den effekt jag ville på Peter så han har jag nu lagt ner och fortsätter jävlas med Fredde istället. ;b

Nepp, dax att fortsätta göra ingenting............. hade!

-
om du bara kunde prata med mig,
så skulle jag förstå mycket bättre,
varför saker och ting blir som det blir.
jag har snart gett upp och för en gångs skull,
är det inte mitt fel. but still, no hard feelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0