Tisdag.

Chenaredå!
Ser nu att jag blir sämre o sämre på att uppdatera. Meen, jag skriver ju aldrig något intressant och jag kan knappast tänka mig att någon bryr sig om vad jag gör på dagarna, haha. Menmen. Nu blir det en sån uppdatering ändå.
Hittills går dagen som planerat. Har hunnit stöka bort litegrann men lägenheten ser fortfarande ut som skit, varit på Balder med Jessica och gjort nå ärenden osv.
På en stund kommer mami hit och ska käka middag med mig sen blir det väl o sätta upp nå tavlor osv här. Och ikväll är det tvättstugan som gäller!

Förövrigt ringde chefen idag och sa "vet inte om du glömt att du blir inpoolad imorgon blabla ;)" NEHEERU, finally! Tiden går så sjuuuukt fort. Känns nyss somatt jag blev inlasad! Men nu minsann går det framåt iallafall. Nu gäller det bara att jag får tag i min utbildning så kanske jag tillslut kan få en egen tjänst? Komiskt egentligen hur lite jag trott på mig själv/inte vetat blabla.. Gick ju bättre än vad jag trodde inom vården. Började som ett sommarjobb men är kvar nu efter snart 3 år och jag trivs! Gäller bara att jag kommer in till stan så man slipper pendla. ;b

Mja, mycket mer än så har jag inte att skriva just nu. Ska ta fram boken Rivet skinn som jag började läsa igår så jag kommer in i boken, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0