Tisdag.

Cheenaredå. Inte bästa uppdateringen från min sida men vaf*n..
Har väl inte hänt speciellt mycket sen sist jag skrev.. Har jobbat och varit i Lappvattnet och fixat bilen. ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! Stort plus på Fredrik och Peter som fixade min bil. Nu har jag inte ett enda fel, dom körde alla 3 "problemen" i samma veva, precis så som det ska vara! Så nu funkar rääsern igen, hehu.

Min dygnsrytm är helt åt skoogen och jag har väl knappast tänkt göra det bättre nu när jag är ledig imorgon. Blir strax upphämtad för o fara ut på bus med Fredrik och Peter, möjligtvis någon till. :) Har letat fram täckbyxorna så jag är laddad för o inte frysa, haha. Får se om vi drar förbi vitberget o åker lite eller vad vi riktigt ska hitta på, det är tal om det iallafall.

Nepp, ska nog ut närsomhelst. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0